Monday 12 August 2013

Cerita Raya 2013

Kuih makmur, batang buruk, almond london tatap jadi biskut utama yang dicari time menjelangnya Hari Raya.

Hello... Nampaknya ramai sudah yang masuk office hari ini kan? Apa cerita menarik masa cuti raya hari tu? Ada sesiapa yang missed pigi rumah terbuka saudara dan sahabat handai? Kesian... Tida dapat rasa ketupat la tahun ni kan. Tapi tidak apa! Cuba lah tanya kalau-kalau ada kawan atau saudara mara yang mau buat open house lagi.

Tahun ni, saya beraya di rumah kawan baik saya, Sabariah, nama kampung saya lupa. Kampung cenderakasih kot! Yang pastinya di Likas.  Haha..tp memang best la sebab rendang daging dia sedap!! Tersangat sedap sampai saya boleh buat 2nd round untuk makanan sama. Tapi yang sedihnya, makmur cornflakes dia tiada tahun ni. Sebab dia busy buat order orang lain. Untuk saya dia lupa...hahahaha! Kalau kamu mau order dari dia pun boleh juga tu... Saya tiap tahun memang order kuih / biskut dari dia tapi untuk Hari Krismas laa...


Lama tidak jumpa Sab sebab dia cuti beranak. Nama princess dia Alesya..Nama Panggilan Shasha... ;) bulat mata dia

Lepas dari rumah Sab, baru lah ke rumah aunty di kampung. Tidak juga banyak rumah yang saya sempat lawat, tapi makan tu..astaga....! Kalah makan sebulan punya... 


Di rumah Aunty Liam, bersama dengan Datuk Jahid Jahim yang juga uncle kami :)


Kami adik beradik dengan mama yang begitu teruja pakai baju raya

Bah... Ada juga self portrait yang trip cute 


Apapun, semoga raya tahun ni semua dengan cerita gembira saja ok! Tak mo sedih-sedih...

Sekali lagi, maaf zahir dan batin kalau-kalau saya ada silap dan salah. Bagi rumah saudara mara yang tidak sempat saya lawati, maafin ya. Kalau boleh, buat la open house lagi...hehehe

Til next entry, babai...

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment